Her Yeni Saçta Başka Bir Mor Akrep

Bakmayın burda flaştan bembeyaz çıkmışım. Tabi saçım da flaştan bu kadar cırtlak kızıl çıkmış. Aslında hiç beğenmedim. Kuaförüme ‘bak önceki çok bakırdı bu sefer biraz kızıl at karışım olsun’ dedim. (Altını çizdiğim kelimelere dikkat) Tupturuncu tonundaki fazla bakır saçımı şimdi de fazla kızıl yaptı sağ olsun.
Bundan sonraki kararım tonundan ve markasından emin olduğum marketlerde satılan marka ürünleri tercih edeceğim. Koleston, Wella gibi.
Kuaförlerde size sunulan renk katalogları hiç duymadığınız markacıklara ait olmuyor mu?
Peki senelerdir gittiğiniz kuaförünüzdeyken bile acaba içerde hangi markadan hazırlıyor boyayı diye şüphe duymadınız mı?
Ben artık bu paranoyaları yaşamaktan bıktım. Saçım bayağı uzun ama olsun etrafı batırmak uğruna da olsa bundan sonra kendim boya alıp boyamakta kararlıyım.

About morakrep

Bu blogda belli bir şey yok... Her şeyden biraz var...
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın