Damla Çikolatalı Muffin Tarifi

Her zamanki gibi kararsız kaldım neyli kek yapsam diye. Derken silikon muffin kalıplarımı bulamadım delirdim delirdim ve delirdim. Ama inat damarım tuttu işte naptım ettim muffin yaptım geçen akşam. Nette çok dolaşan fincan kek tarifleri geldi aklıma. Nescafe fincanlarını kullanmaya karar verdim. İçlerine de muffin kağıtları koyup malzemeden döktüm, fırına verdim.

Veee işte azmin zaferi dostlar. Yemeye kıyamadığım her alan olduğunda da kaç tane lakdı diye bir daha saydığım muffinlerimmm
Tarifini isteyenler için:
Malzemeler
3 yumurta

1 su bardağı şeker
3 su bardağı un
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ
1 yada 1.5 su bardağı damla çikolata (tercihinize bağlı)
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya
Ve son olarak isteğinize bağlı olaraktan 1 tatlı kaşığı nescafe / kakao / tarçın / nesquick / toz çikolata  vs …

Bütün malzemeri katın ve son olarak neyli yapacağınza karar verip 1 tatlı kaşığı da son malzemeden koyun. Önceden ısıtılmış fırında 40 dk pişirin. Hmmm afiyet olsun
Ben her zaman bu malzelemerin hepsini atarım sonra 2’ye bölerim. bir yarısı tarçın yada kahve diğer yarısı ise kakao yada sade olur. Sonrada birine fındık diğerine ceviz koyarım. Damla çikolata ya harcında olur yada üstüne serperim.
Ayy öyle işte napayım. Her seferinde hepsinden karıştırırım kek yaparken kararsızlığım üstünde oluyor.

About morakrep

Bu blogda belli bir şey yok... Her şeyden biraz var...
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın